fredag 30 maj 2008

En underbar fredag!

Så här såg denna soliga fredag ut för mig.

7.00 - Stiger upp på morgonen, ser solen skymta in genom gardinerna. Äter frukost och dricker den obligatoriska latten.

8.00 - Promenerar en kvart mot tunnelbanan som ska ta mig till skolan.

9.00 - Är på plats i skolan för att ta del av en föreläsning som sker på ett hett soltak.

12.00 - Skoldagen tar slut.

12.30 - Äter lunch med skolkamraterna i en solig park och sitter kvar där ett bra tag. Njuter ordentligt av solen!

16.00 - Promenerar hem under en timme.

17.00 - Dricker ännu en latte, läser di.se och tackar ja till en förfrågan om jag vill jobba imorgon.

18.30 - Äter matlådan från igår - mums! Känner mig starkare än på länge.

Ville med detta visa er en fredag som inte kunnat bli bättre i mina ögon!

Sist av allt vill jag önska er en trevlig helg, och glöm då inte att vara ute i solen, det ska bli varmt!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

8 kommentarer:

Miss Millionairess sa...

Det later som en riktigt bra dag far jag lov att saga...Jag saknar att plugga!

Jag ska bli rik sa...

Miss millionairess, visst finns det fördelar med att plugga, men jag saknar den gamla hederliga belöningen - en inkomst! :)

Växla ner sa...

ha det riktigt gott nu

Anonym sa...

låter som en bra dag!

Jag ska bli rik sa...

En alldeles lagom dag i min smak. Det blir fler dagar i parken, än fester på krogen nu för tiden.

Gustav sa...

Du verkar lite lat som sover ända till 7! Skall du bli rik får du allt ta och ändra på denna ovana...;)

Jag ska bli rik sa...

Okey då Gustav, då får jag väll ta jobbet som tidningsutdelare...

Anonym sa...

bra start