tisdag 3 juni 2008

Skatteåterbäring och trött börs

Nu har skatteåterbäringen betalats in på mitt konto. Blev så mycket som 3 942 kr denna gång - nytt rekord i återbäring för min del. Summan täcker åtminstone mina fasta avgifter under juli månad då inget studiebidrag betalas ut. Så tack för det!

I samma stund som skatten betalades tillbaka, så kraschade Stockholmsbörsen, eller rättare sagt den vägrade att öppna för handel. Detta skrivs in i rekordböckerna som det längsta stoppet sedan slutet av 90-talet när den tillsist öppnade kl 14.30.

Visst är det otroligt att detta kan ske år 2008? Det är tråkigt att man fortfarande ska behöva vara rädd för ny teknik. Akta er för Stockholmsbörsen.

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

2 kommentarer:

Rikframtid sa...

Det var ju inte dåligt med skatt, själv låg jag nästan på kronan rätt :9

Jag ska bli rik sa...

Rikframtid, det har jag också gjort de senaste åren.